Organizacija promocija

Sve sjajne priče, brendovi i ideje bez dobre promocije ostaju u senci. Promocija je jedan od četiri instrumenta marketing miksa i predstavlja komunikacionu vezu između kupaca i prodavaca, čiji je cilj uticaj, informisanje i ubeđivanje potencijalnog kupca na čin kupovine.

Nezavisno od vrste proizvoda koju promovišu, promoteri imaju ulogu da zainteresuju kupca za određeni proizvod i da ga predstave u najboljem svetlu. Osnovna uloga promotera je da postojećem ili potencijalnom kupcu, saopšti prodajnu poruku osobe ili organizacije koja prodaje neki proizvod ili uslugu. Svrha prenošenja te poruke je uticaj na kupca te njihovo eventualno pridobijanje, odnosno predstavljanje novog proizvoda ili usluge potrošaču koji je inače korisnik usluga ili proizvoda kompanije.

Purple Fairy godinama unazad uspešno obučava i osnažuje promotere i prodavce širom Srbije za obavljanje različitih promotivnih aktivnosti.

Marketing mix

Marketing mix
  • Proizvod
  • Cena
  • Distribucija
  • Promocija
  • + kadrovi (specifičnost tržišta)
  • Svi elementi se integrišu i usmeravaju ka korisniku usluge.

© 2017 Purple Fairy Solution. All Rights Reserved | Design by Knez